♥

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Huomenta :)

Herättiin Nicklaksen kans puol ysin aikoihi, syötiin aamupalaa ja ruvettiin kattomaan lastenohjelmia. Oon unohtanu nyt 4 päivää ottaa lääkkeet ja on vähän fiiliskin sen mukanen. En sais jättää yhtäkään lääket väliin. Tääkö on sitä takapakkia ? Tuntuu etten jaksais tehdä yhtään mitään, eikä mikään kiinnosta. No, mut ehkä se helpottaa ku pääsen kotiin ja otan lääkkeet. Toivottavasti..

Nicklas on taas ollu iha mahroton :D Kaikki kielletty on nyt hauskaa ja jos hänt kieltää, ni sielt saa takasi tuiman katseen ja krokotiilin kyyneleitä x) <3 Btw, Nicklas on nyt näin reilun vuoden jälkeen alkanu käymään isällään.. Mikä on tosi kiva juttu, näkee pikkumies muitaki naamoja ku vaan mun ja muutenki, mullaki sit edes jonkuverra sitä omaa aikaa. Oon laittanu hänel päiväkoti-hakemuksen, et hän olis ainaki näi aluks 8-12 ja kattoo sit, et miten se siit lähtee sujumaan :) Pääsee hänki leikkimää ikätoivereitten kans <3

Ostin Disney tarroja Nicklaksen sänkyyn, ajattelin siis et liimaan tarroja häne sängynpäätyyn, kun en saa sitä maalatakkaan (sänky ei siis ole meidän oma, vaan lainassa..) siinä on jo muutamia tarroja, mut tää mun ihana minimieheni on hoksannu, miten niitä voi repiä irti :D Pitäis varmaan pikaliimalla lätätä ne kiinni siihen ^^ Ostin tori.fi stä yhdeltä naiselta sellasen hienon kynttiläkruunun, sen saa kattoon roikkumaa ja siihen saa 6 tuikkuu :) Ahh, oon niin innoissani <3




11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ja tervetuloa myös lukijaksi: katrinjaneanblogi.blogspot.fi

      Poista
  2. Päivä kerrallaan :)Toivotaan et päivähoitohakemus menee läpite ja poika pääsee ikätovereitten kanssa touhuamaan sekä sie saisit hengähtää/tehdä omia juttuja sillä aikaa :) Mukavaa kun aloitit blogin pitämisen :) Tervetuloa myös omaani lukemaan! (tosin olen yrittänyt sitä oppia käyttämään mikä on ehkä vähän hankalaa :D)

    VastaaPoista
  3. Minkä nimisiä lääkkeitä syöt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Löysin Teyan blogista tän sun linkin ja päätin alkaa lukemaa. Ja mulle määrättiin ihan samoja lääkkeitä paniikkihäiriöön?!!? Ja ihmettelin kovasti ku niissä luki että masennuksen hoitoon. Mut kuiten mulle ainaki tuli TODELLA huono ja ihmeellinen olo ekasta lääkkeestä. Sit sen jälkeen niin lääkepelokkaana ihmisenä en uskaltanu lääkkeitä enään syödä edes pienemmällä annoksella. Niin aattelin sit kysästä et tuliko sulle mitään niistä ensimmäisitä kerroista ku otit sen ja oletko jääny koukkuun niihin? Ku mulle lääkärissä sanottiin että voi jäädä koukkuun että niitä EI MISSÄÄN nimessä saa lopettaa kerralla. Terv, 2w tyttären äiti :)

      Poista
    2. Moiks :) Mulle tuli kans ekasta/ekoista lääkkeistä todella sekava olo, mut sanotaan et ekat 2-3 lääkettä oli sellasia, et sai olon sekaseks. Sen jälkeen ei oo enää tullu sellasta. Jatkoin siis lääkkeitten syömistä silti. Enkä koe, et olisin jääny jotenki "koukkuun" noihin lääkkeisiin :) Vaik on ollu piviä, et oon unohtanu ottaa lääkkeet pahimmillani 4 päivän ajalta, ni ei oo tullu mitään ihme oloja tms :)

      Poista
  4. Päivä kerrallaan :) Muista ettei äitinäkään tarvii olla täydellinen :) Sun blogia ei pysty seuraamaan ollenkaan..Onko tarkotuksella näin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) Ei oo, oon viel vähä opettelu vaihees tän blogin kans ^^

      Poista
  5. Menetkö sinä itse töihi tai kouluun sillonku N menee tarhaan?

    VastaaPoista
  6. Mikäs ikänen toi sun poika on nytten? =) Mulla ittellä on 6kk ikänen poika ja sain sen kun olin 14 ja nyt oon 15 :))

    VastaaPoista